Maratonlöpare

Ligga i sängen 45 minuter till? Yes - det låter frästande. Nämligen startklar för skola och bussen redan nu, och den går inte för än klockan halv tio. Surt. Aja, nu hinner jag spela lite gitarr i alla fall och ta det lungt istället för att springa runt som en maratonlöpare från hallen till badrummet, från köket till vardagsrummet. Ja, ni fattar principen. Igår var jag med tjejerna hemma hos Louise. Vi käkade pizza och hade det übermysigt. Ni betyder ♥

Efter skolan är det dans och sång som gäller. Har inte hunnit tränat på låten jag fått så jag får skylla mig själv om det går dåligt. Men men, nu blir det att sjunga lite. Puss.

Och jag måste börja träna förresten. Och så måste jag ha någon som peppar mig till med. Och så måste jag ha lite mer tid. Och vilja. Och så...


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0