Ny låt

Igår kväll skrev jag en ny låt. Ungefär två timmar tog det att skriva om lite i texten och sätta melodi och ackord till den. Inte säker än hur sticket ska gå. En svensk låt blev det denna gång.

En väldigt soft dag idag. Hade matte och sedan datakunskap och sedan slutade vi klockan elva. Åt mat i skolan, hjälpte Niklas med medieartikeln och sedan kilade jag och Evelina ner på stan. Träffade mamma efter ett tag, vi gick vidare och köpte farsdag present. Hittade lite saker jag slänger upp bilder på snart.

Snart kommer Max till mig. Blir väl att spela upp låten för honom I guess och sedan går vi vidare till han tror jag. Lovat honom en hel helg med oss två så ja, lovat är lovat och det kommer bli mysigt. Det blir film med Rebecca och Fredrik ikväll. Kram.




L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0