Practise makes perfect

Längtar redan till helg. Man blir en aning förslappad dagarna efter ett lov. Jag får väl hoppas att dagarna i skolan kommer gå lika fort som lovet rusade iväg.

Det var i alla fall superkul på sången idag. Antagligen den roligaste gången. Det gick bra att sjunga "Fields Of Gold" även fast jag inte hann träna så mycket på den. Den här veckans låt blev "The Greatest Love Of All" eller vad den nu heter. Den är verkligen super kul, rätt svår men när jag fick trycka mot en stol på de höga tonerna så tog jag dom utan problem. Träning ger färdighet. Resultat ger energi. Att sjunga är livet.

Imorgon blir det ingen musik utan jag ska mysa med folk på Mariagården istället. Saknar det! Och jag älskar att vara där. Som ett hem på något sätt.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0