Stolt storasyster

Härliga söndag. Ånej! Fel. Söndagar borde inte få finns. Okej, perfekt dag för att plugga. Men ändå, tänk en lördag - veta att man inte behöver gå upp tidigt nästa morgon. Att bara kunna ligga kvar i sängen och känna att vilodagen fortsätter nästa dag. Men som sagt, det var igår. Idag är idag och imorgon är det skola. Inte ett dugg taggad. Nu känns det som att jag skulle kunna ha lov föralltid...

Väntade tills regnet slutade falla innan jag cyklade hem från min älskling runt två. Han är bäst! Nu sitter jag och krigar med mitt hemprov i naturkunskap - inte alls kul. Energi. Hjälp mig! Tur att pappa kan och vet allt och hjälper mig. Utan honom skulle det bli ett stort IG. Back to work.

Plus att jag är en stolt stora syster. Sanna tävlade för första gången igår på en danstävling utanför Gävle och kom trea. Grattis sötnos, det förtjänade du efter all hårdträning.



Bilderna är från New York i april.


L.

Kommentarer
Postat av: dess

Åh vad roligt! Jag undrade just hur det hade gått för henne! Hälsa grattis från mig och hälsa att hon är ett riktigt stjärnskott! :)

2009-11-08 @ 20:15:51
URL: http://desirehaettman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0