Yellow autumn leafs

Snart kilar jag iväg till Mariagården. Har varit hemma ett tag nu för jag fick sluta klockan tolv då jag redan skrivit klart artikeln. Du ser - det lönar sig att vara i för väg. Dock skulle egentligen artikeln vara klar idag, men inlämningsdatumet är flyttat till på fredag. Fast, som sagt, det är skönt att ha den gjort.

Jag fick tillbaka mina engelskauppgifter idag - Missions. MVG på båda. Gud vad glad jag blev! Har inte så lätt för engelska så det gjorde verkligen min dag. Plus att Tommy ropade in mig till sitt klassrum idag och sa att min artikel som jag skrivit var jättebra och att jag har ögon för det. Superkul!



jessica, frida och evelina påväg ifrån idrotten


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0