Ailienhänder.

Sitter här i skolan med ailienhänder ser jag nu. Haha! Alltså jag är ingen rymdmänniska. Utan jag har bara nya, blå jeans som färgar av sig. Typiskt.

Dagen har varit kul. Både jag och Amanda är på bra humör. Började dagen med KG-läser; satt och diskuterade om boken Mig äger ingen med läsk och kakor. Sedan hade vi matte - dock hade vi bara genomgång. Efter den gick jag, Amanda, Emil och Dennis till ett annat klassrum för att Dennis behövde tystnad då han pratade i radio vid elva idag. Deras låt spelades även på P4 Västmanland. Coolt.

Nu har jag svenska. Sitter och gör... ingenting typ. Har skickat in naturprovet så det känns skönt. Det blir en fika med tjejerna på stan innan jag åker hem. Ikväll får jag se vad som händer. Puss.



L.

Kommentarer
Postat av: micke

hej, kan du skicka din spotify lista med låtarna? :D

2009-10-16 @ 16:21:01
URL: http://cgmb.blogg.se/
Postat av: micke

okej ska lyssna lite :)

2009-10-17 @ 13:16:52
URL: http://cgmb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0