Backstreet Boys i december!

Jag som är så trött skulle kunnat sova någon timme till, för jag börjar nämligen klockan tio idag. Surt!

Igår fyllde min sötnos år. Direkt när jag slutade åkte jag hem, garnerade tårtan (bild kommer senare), slog in presenterna och sedan blev jag upphämtad av Max mamma. Möttes av en fortfarande sjuk Max (luftvägs kartar, mag kartar och jag vette gudarna vad han har i sig) men också en glad Max. Sedan blev det att lyssna till hans låtar innan det plingade på dörren och hans farmor steg in.

Åt mat där när hela hans familj kom hem. Trevligt. Och efter det smakade vi på tårtan och massa olika kakor. Jag gav han två presenter. Eller egentligen en. För den första var bara på skoj; ett par solglasögon från Myrorna. Han trodde inte på mig först, sen trodde han på mig och sedan trodde han inte på mig igen när jag och hans familj började skratta. När han vågade öppna nästa present blev han chockad av innehållet - trodde att det också var på skoj. Han bara väntade på att alla skulle börja skratta igen. Men det hände aldrig. För Backstreet Boys kollar man inte på  var dag. 4 december åker vi till Hovet. Skitkul!

Emil Högberg: "Spelar ingen roll om man vinner eller förlorar - tills man förlorar."

Idag ska jag börja med mitt prov i Naturkunskap. Det ska vara klart på fredag - stress.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0