Boxning

Tisdag. Sitter och verkligen känner hur jag skulle kunna åka hem nu. Kommer inte alls igång med artikeln som vi ska skriva i media. Slutar klockan två. Eller slutar och slutar. Jag kommer inte hem för än vid sju ikväll, för jag ska på musiken med b.la. Emil och Micke idag. Första gitarrlektionen också. Skoj! Vi ska testa spela låtar som vi plockat fram.

Före lunch hade jag boxning. Känner redan hur stark jag blivit och hur bra jag är på att slåss. Nej du - den där förra meningen kan strykas. Vi tog även fel buss till stan. Vi skulle hamnat på Vallby om inte jag frågade busschauffören vart vi var på väg.

När jag kommer till Skultuna ikväll ska jag hem till Max direkt. Han ska bjuda på mat. Hihi. Om maten hamnar i min mage eller inte beror på om maten är ätbar. Haha. Han ska vara duktig och göra maten helt själv.

Igår åt jag på stan med Amanda efter skolan. Sedan gick vi till dansen. Och så fortsatte jag sedan till sången. Fick låten "Fields Of Gold". I love it.


L.


Kommentarer
Postat av: louise:)

sv: samma sångare men inte saamma låt;)<3

2009-10-23 @ 18:07:25
URL: http://loulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0