Choklad för matte...

Nu är helgen slut. Väldigt mycket att göra känns det som nu. Både hemma, inför tisdag (Max fyller) och i skolan. Massa prov väntas så fram med plugghjärnan. Var det inte så att man skulle äta olika saker för varje ämne för att komma ihåg saker lättare när man pluggar? Bara att leta i skafferiet då - choklad när jag pluggar matte, glass för engelskan, mandariner för samhäll, chips för svenskan... Startar NU då.

Det har varit en hel helg hos Max. Vi har käkat godis i sängen - både igår och idag. Jag blev bjuden dit i lördags för att äta där och fira Max med hans släktingar. Men det blev inställt då Max blev sjuk pang boom. Så vi får se om förkylningen vilar i mig nu då. I guess that!

Som sagt. Nu blir det att plugg. Och imorgon firar jag och Max 8 månader. Jihooo.





L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0