Fest!

Hej bloggen. Nu är helgen slut, tyvärr...

I fredags, när jag kom hem från stan, befann jag mig inte hemma så länge innan jag åkte vidare. Cyklade i regnet till Louise. Där blev det en mys idol kväll. Drack vaniljtee med kanel och honung och skrattade till gamla foton. Jag hade mer tårar på ögonfransarna än mascara när jag åkte därifrån (alltså av skrattattackerna). Haha! 
Det ösregnade så mycket den kvällen att jag cyklade till Max efter och somnade där direkt.

Igår festade jag och Skultunabor hemma hos Max - i grunden att fira Max 17 års dag. Han fick bl.a. pepparkakor som vi åt upp. Det var roligt.

Idag steg jag och Max upp ur sängen sent. Söndags mornar kallas det. Überskönt. Vi åt frukost, kollade på "dolda kameran" och sedan städade vi från gårdagen.

Kom hem för nån timme sedan. Så nu ska jag kolla vad som behöver göras. Och har även nya ideér om hur jag vill att mitt rum ska se ut när mamma och pappa vill ta tag i det. Så det kanske blir att rita lite - för det är ju så kul. hihi. Ska ut och gå på en liten promenix ikväll också med Max. En sån här skön höstpromenad ni vet?!



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0