Fira Evelina!

Nu är jag fixad och startklar för ett firande med en födelsedagskväll hemma hos Evelina (födelsedagsbarnet)!

Igår gjorde jag och Max en underbart fin läskig pumpa. Och jag kom på att man kan äta pumpakärnor, så jag ställde mig i köket och fixade snacks till kvällen. Åt mat och kollade på film med Rebecca, Fredrik, Alex och älskling senare på kvällen.

Vaknade idag av att pappa ringde och väckte mig: "Har du och Max lust att hjälpa mig i köket?". Efter att vi ätit frukost, lagt oss i Max brorsas säng för att få liv i honom och ätit kakor cyklade vi hem till mig. Vi hjälpte pappa med ett stort skafferi och enda tills nu har jag stått framför spegeln och fixat mig. Tjejerna ikväll alltså! ♥


 

L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0