Gitarrlektioner?

I går, efter skolan, väntade jag typ tre timmar på stan med Emil, Amanda och Dennis. Vi skulle på ett musikmöte som visade sig inte vara något möte, utan vi fick börja spela direkt. Där fanns en musikstudio, en scen med instrumment och lite annat smått och gott. Skrev även upp mig på att ta gitarr lektioner så nu hoppas jag att det blir av. Amanda och jag tog bussen till Skultuna vid sex, efter att vi sjungt/spelat klart, för att träffa alla på Mariagården. Mys & skoj!

Nu har jag precis haft datorkunskap och har snart matte. Slutar vid 4, så då tar jag bussen hem för att träffa Max. Han ska hjälpa mig med min engelska. Tur att jag har han.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0