If you leave me now

Blev upphämtad av Max mamma igår kväll. Sedan åkte vi in till Carlforsska och kollade på när Max och hela musik estet kören sjung. Det var fint. Det tyckte även Amanda och Jennie som jag satt med. Pussade på Max innan de släppte av mig hemma.

Nu har jag svenska. Vi ska skriva en debattartikel. Faktiskt rätt kul - även fast jag bara kommit på tre meningar ungefär. Men jag har massa idéer, så det gäller bara att få ner dem på pappret. Sedan har jag bara naturkunskap och sedan är det helg.

Ikväll ska jag kolla på idol med Max. Är sugen på något smarrigt så vi får se om vi tar en promenad förbi Ica innan tvprogrammen sätter igång. Och det är Mr. Bean ikväll. Haha! Det blir väl skratt framför honom också.


L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0