Kan ju knappt gå!

Jag har jättemycket träningsvärk sedan boxningen i tisdags. Haha! Snacka om otränad. Kunde knappt röra mina armar och ben igår.

Igår, efter skolan, köpte jag de sista presenterna till mamma. Hon fyller på lördag. Vi kommer inte kunna ge henne någon fin middag på sin födelsedag för vi kommer inte ha något kök i en, kanske två, veckor här fram över. Pappa ska börja sätta upp det i helgen. Äntligen!

Idag ska jag plugga matte efter skolan. Blev så himla frustrerad och arg igår för att jag inte förstod hur man räknar med prefix. Och det är bara en liten del jag inte kan. Resten har jag inte tagit i'tu med ännu. Så det är väl matte min eftermiddag kommer att bestå av. Prov imorgon liksom. Så himla skönt med höstlov snart.


L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0