Ny vecka.

Kom hem för en stund sedan. Måndagar blir alltid långa. Efter skolan gick jag ner på stan med Amanda och Louise. Vi satt oss och åt sallad på ett café innan jag och Amanda drog iväg till dansen. Sedan gick jag vidare till sången. Det gick relativt bra att sjunga min sångläxa. I alla fall med tanke på att jag knappt hunnit tränat på den. Men den här sångläxan ska jag försöka ta mig lite mer tid till. Jag fick låten "Without You" med Mariah Carey. Så den ska jag försöka att exprimentera med lite.

Imorgon ska jag på ett möte om musikgruppen efter skolan. Man ska få typ musiklektioner eller vad man ska säga i Växhuset efter skolan, vilket jag ser fram emot. Hihi!



L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0