Pumpa till en läskig figur

Konstigt nog började inte den här höstlovsmorgonen med frukost framför tv:n. Utan jag och Max tog en lång promenad runt Hägervallen. Det var superskönt, lite kallt men mysigt.

Igår ritade jag och Caroline mörk choklad på marshmallows och omvandlade dom till spöken. Bakade choklad muffins med florsocker spöken på och mixade ihop en übergod bål med godis och en frusen hand. Vi bjöd dessa godbitar till Louise, Sara och Ina. Mys! (bilder kommer senare)

Snart ska jag iväg till Max. Vi ska kära i en pumpa och göra den till en läskig figur som ska stå tänd på lördag hos Max när det kommer folk dit. På Halloween alltså. Så nu ska jag sätta fart. Hare gött ♣



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0