Ser fram emot att städa

Det är helg - igen!? Shit. Det känns som att jag jämt skriver: "Gud vad skönt med helg!" eller "Äntligen fredag!". Kan det vara ett tecken på att dagarna i skolan går otroligt fort? Och är det då ett tecken på att skolan faktiskt är kul?

Jag sitter i skolan nu. Startade dagen med matte och sedan datorkunskap (och som alltid tillsammans med Emil). Nu har precis svenskan slutat och nu återstår bara naturkunskap. Sedan är jag fri! Får se vad som händer ikväll. Om det inte blir tjejerna eller Max, blir det nog Idol och även lite engelska pluggning så att jag inte måste ta allt på söndag.

Imorgon ska jag i alla fall hjälpa Max att städa ur rum man nästan aldrig sätt i hans källare. För där ska det byggas något häftigt! Men det är imorgon. Så nu har jag det att längta efter i alla fall...



L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0