Uppdatering fylls på...

Jag börjar i måndags. Då började jag klockan tolv. Jag har aldrig någonsin börjat så pass sent, så det var hur skönt som helst att kunna gå upp ifrån sängen då jag vanligtvis sätter mig på bussen mot skolan. Väl framme i skolan jobbade jag med min basgrupps KG projekt. Sedan tog jag en fika på stan med Amanda, Louise på Waynes och sedan kom även Evelina. Det var lika bra att fylla på energin med en smoothie innan första danslektionen skulle tas. För som jag precis skrev började dansen i måndags. Det var kul att börja på någonting igen - röra på fläsket helt enkelt!

I tisdags jobbade vi som vanligt med KG projektet och sedan fick vi matteböcker och sådant. Först tänkte jag ta den lättaste matteboken, men valde istället en svårare nivå. På något konstigt sätt kom jag ut med en gul mattebok - den näst svåraste. Jag tror alltså på mig själv. Eller? När jag kom hem träffa jag Max. Vi tog en liten promenix och hamnade tillslut på Mariagården. Där har jag inte varit på år och dar. Spelade lite musik med Max och Hjalle innan Max och jag drog oss hem till mig.

Nu är det onsdag. En dag mitt i veckan och jag är näst intill dunder förkyld. Jag som proppade i mig c-vitaminer - men försent antar jag. Eller jag förstår väl att man egentligen inte kan stoppa en påbörjad förkylning. Men kanske göra den lindrigare i alla fall? I skolan har vi haft expo, svenska, datakundskap och sedan blev det en tur till bibloteket där en tant pratade om typ alla böcker som finns där. Segt! Fick sällskap tillbaka av några killar där diskussionen om spöken finns eller inte finns dök upp. Fick tillslut ge mig när ingen trodde på det jag sa. 5 boys mot en tjej - ja, såklart att de vinner!

Snart kommer min Max. Han ska sova här idag då båda börjar sent imorgon. Vi ska äta nånstans här i byn men vet inte riktigt vart ännu. Vi hörs! Nu fick ni nått att läsa i alla fall. Puss. Och krys på mig...


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0