To fast!

Det gick bra på sången igår, och det tyckte sångläraren också som tur var. Och som alltid är det ju kul! Jag har fått låten "Total eclipse of the heart" för att träna på mina svaga sidor. De partierna i min röst som jag helt enkelt knappt använt. Så det är toppen, men svårt.

Dansen igår behöver vi inte tala om för det går för fort för mina armar, ben, höfter, huvud... Jag och Amanda satt oss i Sigma och åt lite innan vi gick till dansen. Det blir väl en måndagstradition antar jag!?

Nyss haft första engelskalektionen på KG. Tror att det kommer bli bra, även fast jag är sämst på't! hehe. Idrottsteori snart också. Sedan är det media efter lunch. Bara "nya" lektioner idag, skojskoj! Slutar vid två och då blir det att leta höstjacka innan jag åker hem och drar till Mariagårn.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0