Fixad redan nu en lördag

Konstigt nog kom jag hem för ungefär en timme sedan. Den här tiden brukar jag ha morgonfrilla vanligtvis en lördag. Men inte idag. För idag åkte jag, mamma och syrran in till Tatis nyöppnade butik. Eller de har byggt ut butiken på samma plats, så vi var där minuter efter öppningstiden. Jag hittade tre par höst/vinter skor, en tröja och en t-shirt (bilder nedan).

Idol, popcorn och sedan promenad ute blev det igår kväll med tjejerna. Myspys! Känns att hösten verkligen sätter fart nu. Det är bara att antigen kolla upp mot träden och se det påbörjade gula löven, eller ner på marken och se de löv som redan lyckats falla.

Snart ska jag in till stan. Jag och Max ska sätta oss och käka någonstans innan vi ska se på bio. Stora förväntningar på filmen.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0