Garv i stora, feta mängder

Idag var en dag av alla mina dagar i skolan under hela mitt liv den jag mest skrattat på. I alla fall mest garv under en och samma lektion. Vi byggde montrar, jag och min basgrupp, som vi ska sätta våra arbeten på. Och det skulle vart tråkigt om inte vi gjorde lektionen kul. Jag förstår inte hur mycket vi garvade, jag har faktiskt till och med lite ont i magen (och inget överdrivet). Jag var bara på så bra humör, och tydligen alla i min grupp också. För shit, det var verkligen kul!

Och dagen fortsatte lika bra. Kanske inte lika mycket garv, men skratt fanns hela hela tiden med i bilden. Efter lunch hade vi svenska. Där fick basgruppena diskutera en bok. Och sedan hade vi datakundskap. Inte så kul, men fick hjälp av Niklas som satt bredvid. Eller var det jag som hjälpte honom? Nej, vi hjälpte nog varandra. Vi låg nog på samma nivå sådär, haha!

Efter skolan gick jag på stan. Hittade lite saker som jag lägger upp bilder på när som helst. Och hann även träffa Amanda sådär i en timme innan bussen körde mig hem.

Imorgon ska jag fika med tjejerna på stan. MYS! Och sedan ska jag se när Sanna sjunger "White Horse" och dansar i skolan. Go sister!


(nu har köket börjat rivas. YES!)


L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0