Helg!!!!!!!

FREDAG! Helg. Äntligen helg och ledigt. Så underbart skönt - även fast veckorna i skolan går snabbare än någonsin. Idag blir det nog en kväll med tjejerna - superkul! Pratas om fest men jag vet inte än, är inte så sugen nu i alla fall. Och på lördag ska jag och Max se på bio; "Flickan som lekte med elden". Hoppas på att den är lika bra som den första "Män som hatar kvinnor". Lätt en av de bästa svenska filmerna.

Igår, efter Idol, kom Max förbi. Mina tår frös till is efter att ha stått ute i ungefär en och en halv timme. Anledningen varför vi inte gick in var för att hans små dogs var med. Det är så mysigt att stå och prata ute, under stjärnorna. Fast det är något som tillhör sommarkvällar mer - det måste vara det mysigaste som finns i alla fall!

Hoppas på att jag slutar snart. Kram.


L. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0