Hon går i mina fotspår

Nu är det helg (vilket jag nyss tyckte att det var). Lite läskigt hur fort tiden kan gå ibland. Veckorna i skolan går så himla fort. Det kanske är för att jag faktiskt har väldigt kul. Särkillt i min basgrupp. Jag, Anna och Christoffer har mycket att skratta åt - nästan samma humor också. Idag gick vi tre och hämtade ett stort stuprör på skrottippen t.ex. Sedan har jag haft fri tid hela dagen nästan.

Igår kollade jag på min syster som sjung på Persboskolan. Hon är så duktig och jag är så stolt över henne. Hon går i mina fotspår och det är så kul att se. Dock började jag uppträda tidigare än henne. Men jag vet i alla fall hur det kändes att gå upp på scen de första gångerna: nervöst till tusen! Men när man väl stog där och sjung på scenen ville man inte gå av. På kvällen gick jag, Max, Amanda hem till Bedde och kollade på idol.

Jag har mycket plugg att göra nu tills början av nästa vecka. Hoppas på att hinna klart det i helgen. I alla fall på söndag och början av morgondagen. För senare på dagen ska jag och Max fira får 7 månadersdag.


L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0