I Will Survive!

Ny skolvecka. Och verkligen en skön skolvecka kommer det att bli.

Igår var det skola - som vanligt. Efter skolan gick jag ner på stan och tog en snabb fika med Sara, Evelina och Amanda innan mina ben sprang vidare - runt, runt i affärer letandes efter bl.a. skor. Hittade ingenting. Så jag gick hem till Amanda. Där blev det att tagga till för dans.

Jag tror jag behövde tagga till lite mer inför dansen då det gick snabbare än snabbast. Hängde inte riktigt med i kordinationen, men hoppas på ett bättre försök nästa gång.

Måndagar slutar alltid med sång i stan. Lite halvtrött efter dansen men det är skönt att ha allt på samma dag ändå. Jag fick låten "I Will Survive", vilket gjorde mig glad för att jag vill träna på min attityd när jag sjunger.

När bussen landade i Skultuna och jag klev ut möttes jag av min älskling. Han lurade i mig att han var hemma men överraskade mig då han i själva verket väntade på mig. SÖTNOS!


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0