Jag har himlen runt hörnet

Nu är det onsdag. Dagen mitt i veckan. Känns stressigt på något sätt. Alla lektioner har början nu så det är mycket att tänka på. Jag får använda mig av min lilla "läx-lista" och pricka för det jag gjort och skriva upp det som ska göras. Så funkar jag!

Igår sjung jag på Mariagårn - "Himlen runt hörnet". Det var kul! Att träffa vänner där och att få sjunga på köpet är ju perfekt. Kollade på en fjärde del av idol på kvällen med Max också.

Ingen vanlig skollunch idag inte. Utan jag fick sitta och mata Emil H. med mat på Choy's (stavning?), medan Amanda fick mata Evelina.

Snart ska pappa hjälpa mig med lite matte. Tänk om man kunde vara lika smart som honom? Aja, alla har inte tur. Fast jag kanske kommer bli det när jag kommer upp i hans ålder? Tyska prov imorgon också. Det känns bra för att jag är väl förberedd. Ikväll ska jag träffa Max (tror jag).

Amanda: "Jag har aldrig fått 100%.." "What? Det blev det!"


L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0