Kommer jag bli skrämd?

Oj, nu har jag varit snål med min uppdatering. Hinner inte med mig själv - all min tid går åt till allt annat. Men nu sitter jag i skolan och har rast till tolv, så då kan jag passa på att skriva lite.

I måndags hade vi skolfoto. Om jag blir skärmd av mig själv när jag öppnar katalogen vet jag inte än, men det skulle inte förvåna mig!
Efter skolan gick jag och åt på Subway med Evelina och Amanda. Sedan satt jag och Amanda på oss danskläder och så gick vi till dansverkstan. Dansade och hade kul fram till klockan kvart över sex. Då tog jag mitt pick och pack och begav mig till medborgarskolan. Där fick jag sitta och vänta i typ tjugo minuter innan jag fick komma in. Träffade sångpedagogen för andra gången (då jag var med Max och kollade på en gång). Men nu ville jag vara den som sjung, så i måndags började jag på sång. Hur roligt som helst!! Jag fick låten "Moving On" med Sara Dawn Finer. Ni som hört den vet att den är grymt svår. I alla fall när man inte kan sjunga rätt ännu...

I tisdags efter skolan gick jag och Evelina till UM. Sedan satte vi oss på bussen där vi bl.a. träffade Max och Ina. Jag och Max gick hem till mig när bussen släppte av oss, tog en macka och sedan vidare till Mariagården. Där blev det först glädje som slutade i stora tårar. Tårar som aldrig slutade.

Nu är det onsdag. Sitter i skolan och har snart semenarium (stavning?). Någon form av prov men ändå inte. Är inte förberedd alls för historia är inte riktigt min grej. Men men, ett G kan jag nog skrammla ihop! Pluggning ikväll, och träning på sång.

PUSS.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0