Ledig

Precis ätit frukost. Sent? Jag vet. Men jag är ledig idag. Och då ska man väl få göra saker som man brukar göra när man är ledig. En ledig dag i skolveckan borde man få varje vecka. Då laddar man liksom med energi och får saker gjort. Faktiskt hur skönt som helst!

Så idag ska jag skriva min svenska novell som jag inte ens börjat med, och som ska vara klar på fredag. Måste även träna sångläxan - fast det är ju i alla fall kul!

Max sov här igår till idag också. Kändes inte som det var i morse han åkte här ifrån till skolan. Så blir det väl antar jag när man halvsover...

Nu ska jag sätta fart. Imorgon (första lektionen) är det teater på schemat. Vi ska gå och se Mig äger ingen på Västerås teatern. Skön skön vecka - yeah!

 

L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0