Manipulera bort förkylning?

Söndag. En höstig sådan på något sätt. Lite mysig och grå men ändå somrigt grön. Det kanske är ett tecken på att sommaren börjar utvecklas till höst? Mina fötter fryser i alla fall. Barfota inomhus antar jag hör till varma sommardagar. 

Fortfarande förkyld, men inte alls lika farligt som gårdagen. Smått hängig och trött i kroppen- sånt kan man inte göra något åt. Jag har försökt att manipulera min kropp att; Jag är frisk! Men nej - fick snabbt förstå att det inte fungerar att göra så... Men jag vill ju till skolan imorgon. Känns som jag ligger år efter annars. Och så är det ju dans imorgon. Shit! Och så skulle jag ju fika med tjejerna på stan. Åh shit vad jag missar saker. Fan för förkylningar.

Julafton - 08.



L. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0