Morgon startade i en röd stol

Hej igen. Nu börjar uppdateringen rinna på - inte sant!? Jag har egentligen inte tid till bloggen, nästan inte till mig själv heller. Men jag har insett att skolan inte kan ta upp hela min tid. Även fast den nästan gör det.

Morgon började med två timmar och 45 minuter i en röd stol inne på Västerås Teater. Jag var inställd på att somna, men teatern Mig äger ingen var bättre än väntat. Så det blev två timmar och 45 minuter klar vaken i den röda stolen. Dock kom det lite gäspningar då och då. Men trött kan man väl få vara?

Jag gick på stan efter skolan. Hittade en liten väska på Myrorna och även smink och ett linne. Det finns inte så mycket kläder på stan nu tycker jag. Jag som som alltid brukar ha en tom plånbok när höstkläderna kommer in, har den nu full! Åt även sallad med Amanda en snabbis innan jag åkte hem.

Nu ska jag snart se på Idol. Den här gången ensam. Fick sällskap igår av Max men idag måste jag plugga och kolla samtidigt. Så det funkar inte att ha ännu en sak att hålla på med.



L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0