Rivna väggar och hörseln tillbaka

Nu har pappa startat. Ljudet från sågen och dammsugaren sätter fart på hela huset. Jag har försökt kommit på en refräng till en låt (och lyckats) i det här oväsendet. Väggen som snart är borta är en vägg vi har i köket. För om några veckor så kommer vi ha ett sprillans nytt kök. Supersnyggt kommer det att bli! Och jag har haft lock för öronen några dagar men just när sågen satte igång kom hörseln tillbaka. Så nu hör jag den extra mycket - kul...

Blir hemma imorgon. Hur tråkigt som helst! Även lyckats smitta ner Max (vilket var väldigt förväntat). Bara vi hinner bli friska till den 19 september då vi ska uppträda. Jag, Max, Fronda och Thomas Thörnholm i Skultuna - missa för gud's skull inte. Hihi.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0