Snabba låtval

Jag har fullt upp. Eller fullt och fullt - tiden hänger inte riktigt med i mina kurvor. Men nu ska ta lite tid till skrivandet här!

I fredags kväll kom tjejerna till mig. Vi kollade på idol och hade det mysigt. Tänk hur mycket bästa vänner betyder! Helt otroligt. Max ringde mig också och sa att; "Thomas ringde och han ville att vi skulle spela flera låtar, så du får hitta någon låt nu ikväll som jag kan lära mig." Klockan var runt nio så det var bara att ta fram ipoden och bläddra igenom. Hittade en. Så när tjejerna gick iväg och köpte godis åkte jag till Max för att testa om låten gick och sjunga. Det gjorde den.

I lördags vaknade jag tidigt för att vara en lördag. Max kom till mig vid elva och när klockan slagit tolv gick vi ner mot torget. Där träffade vi Thörnholm och inväntade att klockan skulle slå 13.00 då allt startade. Jag började att sjunga låten "Utan Dina Andetag". Sedan blev ordningen "Life On The Moon", "Broken Strings", "Ironic" och en Nickelback låt som Max körde. Det var inte världens roligaste uppträdanden jag gjort. Men jag ser alla uppträdanden som något nyttigt.

Efter att Max och jag fikat med bulle och latte hemma hos mig och även fått i oss hemmagjord wook åkte jag med bussen in till stan. I skolan skulle vi ha en utställning vilket blev roligare än väntat. Pallrade mig ner på stan sedan med Max, Ina, Bedde, Louise, Amanda, Fredrik och Rebecca. Åt på Subway. Träffade på Persboelever, och sedan tog vi bussen hem. Sov hos Max (vilket var rätt länge sen?)

Kom nyss hem. Seg söndag med sångläxa och andra läxor på schemat! Så det är väl dags att börja nu.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0