Bilder från New York - 09

Nu laddar jag upp några av de hundra tals bilderna som togs i New York den 5-17 april 09.
Bilder beskriver mer än tusen ord.
Och så vill jag säga att New York var och kommer att förbli bland de bästa dagarna i mitt liv.

Arlanda


Empire State Building






Ground Zero (World Trade Center)



Utanför färjan till Frihetsgudinnan.



Central Park





Brooklyn Bridge. Och pappa 50 år!


(roterande restaurang högt, högt upp mitt i Time Square)


Bilden tagen från Manhattan Bridge.







Time Square




Macys



Frihetsgudinnan.




Utsikten utanför hotellet.


China Town


Bland annat de riktiga Twilight kläderna som är med i filmen fanns
på restaurangen Planet Hollywood.

Museet där filmen "En natt på museet" spelades in.

Madame Tussauds


Sjung även karaoke med syster. Det blev "Thousand Miles".
Och vi fick "Gratulations!" av Simon Cowell.


Hotellet.

Finaste kyrkan.

Sista bilden är familjen på hotellet påväg hem.

New York<3

 


Kommentarer
Postat av: louise:)

Linn, du behöver inte vara orolig för att det ska vara sista gången elelr så, för du behöver inte längta så länge till för om några åk bor jag där och då är det bara att komma och hällsa på:D<3

2009-09-05 @ 17:50:40
URL: http://loulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0