Vadå "äntligen tillbaka"?

En konstig mening som kommer här, men... Äntligen är jag tillbaka i skolan igen! Det är faktiskt tråkigt att vara sjuk, hemma i sängen liksom kan ju vara skönt ibland - men nej, inte i typ fyra dagar. Så idag var jag utvilad och pigg - nästan frisk - i skolan.

Först startade dagen med att Anna och jag gick runt och intervjuade tre personer som jobbade på tre olika företag i området Kopparlunden. Och alla de 3 var faktiskt väldigt trevliga - särskilt den första som kom hoppandes ut och frågade om vi behövde hjälp. Älskar sånna människor! Sedan var det lunch - idag tyvärr inte så gott, men det dög. Och sedan hade jag matte i två timmar. Eller matte och matte. Jag och Emil satt och pratade under hela lektionen med små bokstäver för att inte störa. Så nu måste jag ta hem och jobba klart sidorna. Fast det var värt det. Skratta framför matte... - ja, ni fattar! Sen var dagen slut.

Nu ska jag till Max, för att vi har bestämt att kolla på Idol premiären tillsammans. Ni vet musik och vi passar ihop, så idol - ja, alltid kul att ha någon att bedömma om de som ställer upp ska gå vidare eller inte med (Även fast vi framför tv:n inte har något att säga till om). Aja. Käkar och så drar jag! PUSS




L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0