7 tjejer i en säng

Var hos min mormor igår. Det var så mysigt och när jag var där kände jag verkligen hur mycket hon betyder för mig. Jag, mamma och Sanna hjälpte henne att plocka ur saker från hennes skåp för hon ska få nytt kök. När jag kom hem hade jag två pappkassar fulla med superfina grejer som jag fick av henne. Grejerna stoppade jag i en brudkista jag fått av mamma som jag ska spara allt tills jag flyttar hemifrån.

Sen blev det massa mys i Saras säng igår med alla sju underbara vänner. Louise fixade även någon form av könshår i mitt hår. Haha, fy vad äckligt det kändes. Ina och Louise skjusade hem mig på cykel igår. Åh, äntligen kan man ta fram hojjen!

Nu måste jag göra något. Känner mig rastlös. Vädret lockar mig ut så om det blir promenad eller springning återstår att se. Älskling ikväll i alla fall♥



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0