FREEEDAG

Sitter här med en latte och känner verkligen hur det är fredag. Hur man är ledig och inte har något planerat inför kvällen. Måste bara få säga att jag blev överlycklig i onsdags när vi skulle få reda på betyget för hemtentan i mediakunskap. Hela klassen stod utanför klassrummet. En och en gick in. Man var faktiskt smått nervös, kändes som typ en audition till något. Men i alla fall. Satte mig framför min media lärare. Han läste upp bara bra kommentarer från pappret. Jag får tillbaka min hemtenta och längst upp i det vänstra hörnet står det MVG+. "Lysande arbete!". Om jag blev glad. Smått chockad.

Idag har dagen gått fort. Skulle sluta 4 men fick sluta runt halv två för att jag inte hade något att göra i skolan. Hade även nationella muntliga i engelska med Evelina. Redan fått betyget och det blev ett VG. Bra för att vara jag i det ämnet! Känns skönt att den delen är över i alla fall. Kramizz



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0