IT'S LIKE MOVING MOUNTAINS

Redan torsdag? Shit vad tiden går fort. Nationella provet i engelska igår gick bra. Kändes det som i alla fall. Brukar alltid få panik på engelska prov och sådant. Men igår lyckades jag hålla mig lugn.

För nån vecka sedan frågade några i klassen om jag kunde sjunga i deras låt så de fick den inspelad. Så imorse gick jag till Växhuset för att vara i studion tills lunch. Hade sedan svenska semenarium. Tror det gick bra! Det var inte svårt alls och pluset på dagen var att jag fick sluta efter det. Väldigt skön dag helt enkelt.

Nu ska jag ta tag i min sångläxa, måla naglarna medan jag kollar ut i det fina vädret. Senare ikväll ska jag till Carlforsska för att kolla på nån Guitar Hero konsert där Max ska vara med.



L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0