JAG SER - DET SNÖAR

Det snöar? Igen? Jag tror jag drömmer! Säg att snön är borta när jag kollar ut genom fönstret. Ett, två, tre... Nej shit, det låg kvar. Precis så som den gjorde när jag drog upp mina persienner. Sucks! Och så stannar jag hemma idag från skolan. Är hängig. Trött. Nej, plugga får jag göra hemma idag.

Och jag blev så glad igår när jag och pappa äntligen tog oss tid för att kolla på nya tapeter till mitt rum. Fastnade för en vit tapet med mönster. Übersnygg! Linnig. Den blir det om inte en ännu snyggare dyker upp snart. Hann även till gymmet igår med Louise. Skönt men kämpigt.

Nu ska jag göra frukost och ta tag i skolarbete och låtar. Puss.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0