SKÖNA SOOOOL

GUD VAD JAG ÄLSKAR VÄDRET! Vill bara vara ute hela tiden, inte sitta inne vid någon skolbänk. Ha sommarlov och känna frihet! Igår träffade jag Max och vi tog en promenad, och då kände man verkligen att man vill ha sådana kvällar varje dag.

Slutade två timmar tidigare idag. Sprang ner på stan snabbt innan jag hoppade på bussen. Nu ska jag snart iväg till gymmet med Louise. Känns bra! Och jag har även hunnit bli lite "bränd" i hårbotten. Där benan är nuddade solens strålar mig idag på lunchrasten så jag har redan fått känna på min sommarplåga. Är så jäkla känslig mot solen. Satt även en halvtimme i solen när jag kom hem och jag fick faktiskt färg i ansiktet. Lite i alla fall.

Imorgon ska jag spela upp en tyskapjäs för lärare och elever. Askungen i vår version. Jag ska vara en isbjörn och en brevbärare. Efter skolan kanske det även blir grillning med klasskompisar. Mys.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0