Stockholm

Jag har haft en underbar dag i Stockholm med Ina idag. Vi tog tåget som gick nio. Jag kan erkänna att det var småsegt att komma upp ur sängen - men vad gör man inte för shopping? Solen värmde när vi gick på Drottninggatan och det kändes verkligen som vår. Man kände sig så lycklig! Vi gick konstant i ungefär nio timmar. Mina fötter orkade knappt gå de sista metrarna till tåget. Vi träffade även Caroline och Louise i Stockholm. I samma sekund frågade en korean mig om jag ville bli filmad för att vara med i Koreansk tv. Tackade dock nej och lämnade platsen till Louise och Caroline. På tåget hem åt vi jordgubbar och pratade med en trevlig norsk kille. Som sagt, en underbar dag.

Imorgon ska jag iväg till gymmet med Ina och Louise. Sedan blir det hem och rensa garderoben för jag märker nu att inte ett enda till plagg får plats. Så de nyinköpta kläderna från idag ligger på soffan i väntan på att få dyka in i garderoben. Stakrarna!


Koreanska tv - reportrar + Louise.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0