The Box

Jag kom nyss hem från Max. Han drog till jobbet och det är förvånande hur enkelt han kom upp ur sängen idag. Han som alltid är så himla seg. Det kan nästan vara läskigt ibland. Igår så åt vi pizza framför tv:n tillsammans med Alex och sedan drog vi igång en film. The Box. Jag tycker inte alls den var bra. Typ: "vi vill förstöra det vackra i kärlek." kändes det som. Antingen så förstod vi inte själva "aha":et eller så var den bara allmänt dålig. Glass på det i alla fall. Mums!

Nu ska jag städa och försöka bli klar med min låt. Har inte hittat den perfekt refrängen till den. Jag gillar verkligen verserna och refrängen känns inte lika bra än så länge.

Tjejerna ikväll I guess♥



L.


Kommentarer
Postat av: salapojken

the box är helt weird :O

2010-04-18 @ 17:14:18
URL: http://salapajken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0