Home sweet home

Hemma! Nu har jag verkligen vilat dessa fyra dagar. Ingen tillgång till dator, plugg eller något som brukar ingå i min vardag. Så det har faktiskt varit sjukt skönt att komma ifrån verkligheten ett tag. Småland var mysigt av det jag hann se. Vi åkte och kollade på Kosta Boda affärer, spelade utespel, åt mat, åt mat, åt mat, åt godis, åt godis - jag man åt 24/7 där nere. Jag måste nästa ha gått upp några kilon. Och så blev det första grillningen där nere också, MUMS!! Känner mig äcklig och uppblåst efter allt godis jag ätit, och att vi stannade vid Gränna för att köpa polkagrisar på vägen hem idag gjorde inte saken bättre. Jag tar kål på mina tänder och min mage... Musiktävling med familjen Wikström gjorde att bilresan hem gick snabbare.

När jag kom hem möttes jag av pappa som jag inte sett på två och en halv vecka. Han har varit i Kina och jobbat. Påskmat blev kvällsmaten, och på min säng stod mina efterlängtade Converse skor i rött. Har gått omkring med dem inomhus hela kvällen. Kärlek till de skorna!

Imorgon ska jag ta vara på tiden med pappa då han åker imorgon natt igen - den här gången till Barcelona. Avis! Sedan ska jag hjälpa mormor att packa och ännu senare på kvällen ska jag iväg till Sara för att umgås med tjejerna. Påsklovet är här♥





L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0