ANDPRAYTOBEONLYYOURS

Jag är förskyld. Egentligen halvsjuk, men jag vill inte missa något i skolan. Igår pluggade jag och Max tillsammans. Eller pluggade och pluggade. Vi åt mer saltapinnar än vad vi fick meningar lästa. Får ta igen det på sportlovet antar jag...

Nu vill jag att snön ska smälta bort, för jag har bestämt mig att börja springa när våren närmar sig. Har inte tränat på länge då jag haft så mycket och även varit sjuk rätt mycket.

Slutar runt halv tre, då blir det hem och skriva klart hemtentan som ska vara inne imorgon. Kunde inte göra klart den i början av veckan då jag inte förstod någonting, så pappa (my hero) är snäll och hjälper mig idag.

I love my boy more than I can imagine.


love L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0