BF

Känns som det är söndag bara för att jag var ledig igår, så det känns superskönt! Bion igår var skitbra, man satt beredd under hela filmen för det hände någonting så gått som hela tiden. Max fick nog ont i sin hand så mycket som jag klämde på den. Haha! Sov sedan hos honom.

Vi hade faktiskt alarm på klockan nio idag. Verkligen inte likt oss men vi har kommit på att det är skönt att gå upp tidigt, för då får man en längre morgon och en längre dag. Filmen Red Eye fick underhålla oss metan vi åt frukost.

Ikväll ska jag träffa mina best friends. Ser verkligen fram emot det! Ryktas om tre rätters middag hemma hos Louise. Vi ska se Melodifestivalen och ha ett klädbyte. Behöver verkligen förnya min garderob, den är så himla tråkig just nu... Louise ska även få ta fram saxen och klippa till mitt hår lite, slitet i topparna och så vill jag få en uppfräschning.

Fira Sixten och lite plugg väntas imorgon. Pussiluss♥



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0