Det heter "göra någon nytta".

Nu struntar jag i fettisdagen. Har ingen att äta något onyttigt med och jag förtjänar heller inte en fet bakelse då träningen haft uppehåll några veckor nu. Blev tydligen ingen Max så nu tänker jag antingen ta en promenad eller ta fram pilatesmattan som förmodligen samlat lite damm på sig. Pluset för denna dag var att jag fick sluta en timme tidigare då jag hade skrivit klart låten som min grupp på musiken försökt sätta ihop. Så nästa gång blir det att spela in den i studio. I love it!


en varm tröja får dämpa kylan i huset.


L.

Kommentarer
Postat av: dessi

Jaa jag förstår dig men fy vad gulligt ju! Jag ska faktiskt åka dit den 27 februari. Sist vi sågs va 28 december till 4 januari. Så de va ett tag sen å de blir inte så ofta.. men vi klarar det ändå! Snart firar vi sju månade ju ^^ mihi

2010-02-16 @ 22:15:56
URL: http://desirehaettman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0