En ledig dag, hur skönt?

Gick till skolan igår. Var kanske inte helt okej ändå eftersom jag blev yr och svettig efter att jag gått upp för skolans trappor. Att jag gick ut för tidigt har lett till snuva och nysningar. Men det är väl såna tider nu också antar jag.

Är ledig idag. Blev så glad över det igår att jag inte kunde fortsätta jobba med talen i matteboken. Haha, men det gjorde mig verkligen glad. Har hunnit med att göra något som skulle tagit upp hela min tid nästa veckan nu imorse. Gick nämligen upp klockan sju tillsammans med Max för att göra frukost till honom.

Nu ska jag göra iordning mig för att sedan åka in och kolla på bio med Max. Vi ska käka innan "Snabba Cash" börjar. Höga förväntningar på filmen eftersom jag bara hört bra om den. Sover nog hos Max ikväll också. Ha en riktigt bra helg nu, KRAM!



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0