FISKARNAIHAVET

Städa undan på mitt skrivbord behövs för att jag ska kunna ha min dator någonstans och börja med hemtentan i media. Ser inte alls fram emot det, men det är något som måste göras. Så bättre att ta tag i saken när man ändå inte har något för sig! Förhoppningsvis blir helgen fri då.

40 längder ska simmas imorgon efter skolan för jag har inte simmat på någon av idrottslektionerna, så om jag vill höja mitt betyg är det de 40 längderna behöver simmas. Får se det som ett gratis träningspass.



L.

Kommentarer
Postat av: dessi

Haha, nej de trodde inte jag heller och absolut inte Axel heller! Men de är inte så jobbigt som man tror, man hinner liksom längta efter varandra så himla mycket att det blir underbart när man väl ses! Hihi, jag ska dit nästa helg så vi ses ändå ganska ofta tycker jag (:

2010-02-17 @ 22:11:28
URL: http://desirehaettman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0