PEOPLECHANGE

Tjena, tjena, tjena! En glad Linn skriver, och det betyder bland annat att det varit en bra dag. Hade musik sista lektionen och där blev det inte så mycket gjort. Dock vill jag få klart låten, men när fyra andra sitter och pratar så kan man inte låta bli att hänga med. Fick sluta tidigare så jag är redan hemma också, kanonskönt!

Nu ska jag få saker gjorda, båda hemma och bland pluggandet.

Imorgon har jag en lektion fram till lunch. Sedan så slutar jag för att det är uppsamling på eftermiddagen. Men tydligen inte, min engelskalärare påminde mig om att jag har diskussion om en film. Men efter det slutar jag i alla fall och då blir det hem och ta sista livmoderhalscancersprutan (långt ord).



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0