Sportlov

Finns det något skönare än lov? Verkligen lovely det här asså. Redan fixat så min mage får ta hand om godis och andra onyttigsaker och det har bara gått två dagar på detta lov. Ajaj, ser mörkt ut för min hälsa...

Igår till idag har jag myst med min pojke. Hela kvällen igår sjung jag tillsammans med Alex och Camilla medan Max satt spikat framför den värdelösa hockeymatchen. Och nyss så gick Amanda och Sara hem från mig. Melodifastivalen, godis och skratt gjorde min lördagskväll toppen.

Det är en dag imorgon så nu tänkte jag kila upp för att borsta tänderna och sova tills jag inte orkar ligga kvar i sängen längre. Måste tagga till jobbet på måndag och tisdag. Plus att jag har rätt mycket att göra under det kommande dagarna. sååå sov gott, kiss



love
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0