Världens mysigaste helg

Världens mysigaste helg har jag haft med världens bästa kille! Han får mig att inse hur underbart livet kan vara egentligen. Max, du är mitt allt♥

I fredags fick jag sluta en timme tidigare. Perfekt! Åkte hem, fixade mig och sedan skjutsade mamma mig till min sötnös. Där möttes jag av rosor utspridda lite överallt i huset, och när jag kikade in i köket var mat upplagd på tallrikarna. Supergott var det! Efter efterrätt, bad, film, champang, frukt doppad i choklad fick jag gå in i Max rum. Det var nämligen förbjudet att gå in där under kvällen. Innanför hans rum fanns det massa tända ljus, en tavla med en bild på oss och en säng fullt med rosenblad. Hur underbar får man bli?

Det blev en helg med bara Max. Promenad, Melodifestivalen, glass, filmer och massa mys. I LOVE YOU!

I söndags kom jag hem, möttes av en present från mina söta föräldrar och ett matbord med temat hjärtan. Mamma berättade att hon hade gjort varsin hjärtbakelse till Max och mig (supersött), så jag ringde hit Max så att inte dessa bakverk skulle bli ouppätna. Han sov sedan hos mig. Alla hjärtans dag borde vara oftare!

Slutar tidigare för snart ska jag till UM. Sedan blir det sång, äntligen!! See you.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0