DETÄRJAGSOMVÄLJER

En überbra kväll med tjejerna igår! Ni är så himla bra. Bjöds på lasagne, choklamousse och annat gott. Prat, mys och bus gjorde kvällen bäst.

Nu ska jag följa med mina söta föräldrar till stan. Nya växter och lite inredningssaker till köket ska jag vara med att välja. De lyssnar trotts allt på mig i slut ändan vad jag tycker, och de saker jag tycker vi borde köpa brukar oftast följa med hem. De litar på mig och min inredningssmak helt enkelt - WOW! Jag har lyckats.






L.

Kommentarer
Postat av: Emil "sala" Johansson

bilden med klockan synkar inte med tiden du lagt upp inlägget.. :O haha kolla själv så fattar du vad jag menar, om du nu så klart intee tog bilden dagen innan :O

2010-01-11 @ 19:11:21
URL: http://salapajken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0